miercuri, 4 iunie 2014

Desene, imagini de colorat pestisorul Nemo



Pentru azi, va propun sa-l coloram pe pestisorul Nemo. Am pregatit o serie de desene, imagini de colorat cu Nemo, pentru cei mici si mari.

Nemo este un alt caracter de desene animat care mi-a fermecat copilaria alaturi de altele bineinteles. Dupa cum am promis, voi mari colectia cu desene de colorat din desene animate cum ar fi: desene de colorat cu Alice in tara minunilor, Regele Leu, Mickey Mouse, Scooby Doo. Astazi, mi-am oprit atentia asupra desenelor cu pestisorului Nemo.



Desene de colorat NemoDesene  pestisorul Nemo





Planse colorat pestisorul Nemofise de colorat pestisorul Nemo
Nu am de gand sa scriu despre povestea pestisorului Nemo, cel neascultator, banuiesc ca o cunoasteti. Voi doar colorati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu