luni, 9 iunie 2014

Desene, planse de colorat Alba ca Zapada



Pentru azi va propun desene de colorat cu Alba ca Zapada si cei sapte pitici?Va place povestea cu Alba ca Zapada? Atunci v-am pregatit eu cateva imagini de colorat cu Alba ca Zapada in acest articol. Una dintrele caracterele meu preferate, Alba ca Zapada, mi-a incantat toata copilaria. Mi-a placut foarte mult povestea, se poate gasi in comert sub forma de DVD, la TV nu cred ca se mai difuzeaza. Banuiesc  ca o sa va placa plansele mele cu Alba ca Zapada. Pe langa acestea, o sa mai uploadez planse de colorat cu Cenusareasa, Alice in Tara Minunilor, Mickey Mouse si multe altele.

Imagini de colorat Alba ca Zapadaplanse de colorat Alba ca Zapada




fise de colorat Alba ca Zapadacarti de colorat Alba ca Zapada

Pentru marire, click pe aceste imagini cu Alba ca Zapada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu