vineri, 20 iunie 2014

Desenez inca din copilarie si inca imi place



Eu am o anumita varsta si un anumit job. Nu lucrez in domeniul artei, nu pictez. Insa mi-am pastrat ca hobby desenul. Desenez inca din copilarie. La inceput a fost doar o joaca. Insa cand am ajuns in gimnaziu, profesorul meu de desen m-a remarcat. Si atunci desenele mele au ajuns sa fie expuse pe culoarele colegiului unde invatam. De atunci, am considerat ca am talent. Totodata, desenul ma linisteste si ma relaxeaza ca nimic altceva.




Imi place in general sa fac diferite desene in creion. Am si pictat, am realizat diferite portrete, natura etc in culori. Si acestea au fost expuse. Insa cred ca marea mea dragoste ramane desenul in creion. Am realizat diferite desene pentru verisorii mei pe care ei ulterior le-au colorat. Imi place in mod special sa desenez persoane din desene animate sau povesti. Caractere precum Cenusareasa sau Alba ca zapada, personaje care mi-au marcat copilaria.

Tu ce hobby ai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu