sâmbătă, 7 iunie 2014

Planse, fise de colorat cu serpi



Planse de colorat cu serpiDesi nu sunt pe placul meu, chiar am oroare , am pregatit o serie de planse de colorat cu serpi. Chiar am observat ca multa lume cauta desene, fise de colorat cu serpi.

Cand eram micuta, nici macar nu imi placea sa aud cuvantul sarpe. Insa, copii trebuie sa cunoasca toate animalele, pasarile, pestii si reptilele. Vreau sa adaug colectiei de planse cu animale domestice, animale salbatice si pasari, si planse cu reptile. Sper sa va placa plansele mele cu serpi.







fise de colorat cu serpiimagini de colorat cu serpi


carti de colorat cu serpidesene de colorat cu serpi

Am uitat sa adaug faptul ca, aceste planse de colorat cu serpi se pot color si in Paint. Asta in cazul in care nu aveti imprimanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu