sâmbătă, 15 martie 2014

De ce sa folositi planse de colorat



Importanta planselor, cartilor de colorat joaca un rol extrem de important in dezvoltarea creativitatii copiilor. Copil fiind, am fost mereu incurajata sa desenez, chiar am avut rezultate deosebite in clasele 1-8. Acest lucru a inseamnat afisarea desenelor si a planselor mele pe tabloul de pe holurile scolii unde am invatat. Desenul mi-a dezvoltat creativitatea si am invatat foarte multe lucruri.

Chiar daca vorbim de o varsta frageda, prin colorare, copii invata lucruri despre animale, pasari, natura sau personajele favorite din povestile favorite. De asemeni, incurajez lectura si incurajez cititul chiar daca lucrurile au tins sa evolueze putin . Copii trebuie incurajati sa deseneze, sa coloreze sau sa citeasca/asculte povesti, acest lucru va avea un impact pozitiv in dezvoltarea lor.


Plansele de colorat prezentate pe acest blog o sa-i incante pe micuti, o sa-i ajute la teme sau la diverse proiecte pentru scoala. De asemeni, pot fi materiale utile cadrelor din invatamant.

O categorie speciala va fi dedicata desenelor animate. Este clar ca micutii vor dori sa-si coloreze personajele favorite din desenele animate, astfel incat nu voi neglija acest aspect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu