joi, 13 martie 2014

Introducere pe acest blog



Imi plac copii si imi place desenul. Astfel incat am decis sa imi realizez un mic blog, unde o sa va ofer cateva modele de planse de colorat, desenate de mine sau de prietenii mei. Stiu ca sunt la multa cautare, fie ca sunt primite ca teme, fie doar pentru creativitate.

Vin in intampinarea profesorilor, parintilor si a copiilor care doresc un pic de creativitate prin intermendiul coloratului. Ideal ar fi ca, copii sa fie indemnati sa-si realizeze propriile desene, astfel isi vor stimula simtul artistic. Dar nu foarte multa lume este pasionata de asa ceva. 


Coloratul unei planse, a unei carti sau a unei imagini, poate fi o activitatea relaxanta si creativa. De altfel, o sa vedeti tot felul de planse de colorat cu natura, pasari, animale, desene animate. In general, voi incerca sa ofer exemple cat mai diversificate astfel incat sa fie pe placul tuturor. 

Acestea fiind spuse, sper sa-mi urmariti cu interes blogul.

Cu drag,
Gostian Dorica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu